Kaip vystyti boutique tipo kontorą ar individualią teisės praktiką konkurencingoje rinkoje?

Renginio data:

2021 04 29

Renginio laikas:

12:00

Renginio vieta:

Online

Legal Lovers yra teisininkų bendruomenė, kurios tikslas įkvėpti teisininkus ir teisės myletojus bei skatinti bendradarbiavimą, o ne konkurenciją.

Šiai bendruomenei balandžio 3 d. sukako vieneri. Kadangi narių, draugysčių ir profesinių diskusijų daugėja, pristatau jums pirmąjį Legal Lovers renginį, skirtą teisininkams!

Renginio metu, lektorė Neringa Petrauskaitė pateiks aktualią informaciją apie šiai dienai vyraujančią konkurencingą teisinių paslaugų rinką ir  ir pateiks sprendimo būdus, kaip rasti savo nišą ir ką daryti, kad  mažesnės kontoros ar individualios praktikos vystymas būtų paprastesnis ir efektyvesnis.

Tai pirmasis mano įkurtos teisininkų bendruomenės Legal Lovers renginys, kurio metu lektorė ir teisinių paslaugų rinkos ekspertė Neringa Petrauskaitė pasidalins savo įžvalgomis bei patarimais sėkmingam teisininių paslaugų plėtojimui.

Pati vykdydama savarankišką veiklą ir besidomėdama teisinių paslaugų rinka tiek Lietuvoje tiek užsienyje, susidurdavau su įvairiais klausimais ir abejonėmis, kadangi tokioje konkurencingoje teisinių paslaugų rinkoje, kokia yra šiandien Lietuvoje, vystyti boutique advokatų kontorą ar individualią praktiką – gana rimtas iššūkis. Formuoti savo praktikos žinomumą, kai eteryje dominuoja didieji rinkos žaidėjai nėra taip paprasta. Taip pat sudėtinga atremti rinkos spaudimą mažinti kainą, kai siūlomos vertės yra panašios į kitų. Taigi, spaudimas patiriamas iš dviejų pusių.

Šio Legal Lovers renginio metu klabėsime apie praktinius iššūkius, su kuriais susiduria kiekvienas savo kontorą ar individualią praktiką vystantis teisininkas ir kaip juos įveikti. Renginio metu aptarsime:

  • Kuo iš esmės skiriasi mažos boutique kontoros nuo asmeninės advokato praktikos vystymo marketingo atžvilgiu?
  • Kuo svarbus kontoros vystymui pozicionavimas? Kaip reikėtų išsigryninti pozicionavimo strategiją, kad išsiskirtume iš kitų? Ar reikia pozicionavimo asmeniniam prekės ženklui (t.y. individualiam praktikui)? Kuo jis turėtų būti grindžiamas?
  • Kokia prekės ženklo prasmė? Kuomet pakanka apsistoti ties savo pavarde, o kada tikslingiau kurti strategiškai apgalvotą kontoros pavadinimą?
  • Kokios marketingo komunikacijos priemonės būtų efektyviausios boutique tipo kontorai ar individualiai praktikuojančiam teisininkui?
  • Kaip tapti matomu žiniasklaidoje? Ar tai įmanoma, jei nepriklausai rinkos lyderiams?
  • Kokios yra soc. tinklų galimybės? Ar verta į juos investuoti laiką? Kaip gauti iš to maksimalios grąžos?
  • Skaitmeninė rinkodara – SEO, Google reklama ir kt. – ar tai duos rezultatų? Kada prasminga į tai investuoti?
  • Kokias klaidas advokatų kontoros daro marketingo praktikoje? Kokia marketingo strategija yra pati efektyviausia rinkos mažiesiems?

Šis renginys skirtas boutique tipo advokatų kontorų savininkams ir individualiems teisės praktikams. Naudingų žinių čia ras ir tie teisininkai, kurie dirbdami kontorose ieško būdų, kaip vystyti savo asmeninį prekės ženklą.

Apie lektorę

Neringa Petrauskaitė yra B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ partnerė ir strategė, VU lektorė, turinti 15 metų rinkodaros, komunikacijos ir verslo vystymo patirtį teisinių paslaugų sektoriuje. Per savo patirtį Neringa yra konsultavusi strateginės verslo plėtros klausimais daugiau nei 20 advokatų kontorų Baltijos šalyse, Skandinavijoje, Centrinėje ir Rytų Europoje.

Kita

  • Detalesnė informacija dėl prisijungimų bus išsiųstą kiekvienam dalyviui kelios valandos prieš seminarą.
  • Susitiksime gyvos transliacijos metu, tad būtinai pasirūpinkite, kad jums nekiltų techninių nesklandumų.
  • Jeigu turite klausimų ir norite pasitikslinti – rašykite į info@gretauzkuraite.lt
Renginys pasibaigęs
Vietų: 100
  • Online

Renginio tvarkaraštis

  • 2021 04 29 12:00   -   13:30
Dalintis renginiu
Pridėti į kalendorių